Важлива інформація міграційної служби
Шановні студенти!
Документи на продовження реєстрації повинні бути подані до паспортного відділу університету за 30 днів до закінчення реєстрації. В іншому випадку документи прийматись не будуть і студент поїде додому. Реєстрацію буде продовжено на термін навчання або термін дії паспорта.
У зв’язку зі змінами в роботі міграційної служби, термін дії тимчасової посвідки для студентів не може перевищувати терміну дії міжнародного паспорту. Паспортний стіл не буде продовжувати тимчасову посвідку на проживання більше ніж до кінця терміну дії міжнародного паспорту.
12 мая 2017 года наш университет посетила делегация Хашимитского Королевства Иордании. В состав делегации входили: господин Мохаммад Аль-Збун – ...
2 июня к нам в Университет с дружественным визитом прибыла консул посольства Египта, Марва Махмуд. После встречи с ректором, госпожа консул ...
Інформація щодо відвідування занять на клінічних кафедрах Щоб відвідувати заняття у лікарнях, студенти повинні мати при собі паперовий ...