Важлива інформація міграційної служби
Шановні студенти!
Документи на продовження реєстрації повинні бути подані до паспортного відділу університету за 30 днів до закінчення реєстрації. В іншому випадку документи прийматись не будуть і студент поїде додому. Реєстрацію буде продовжено на термін навчання або термін дії паспорта.
У зв’язку зі змінами в роботі міграційної служби, термін дії тимчасової посвідки для студентів не може перевищувати терміну дії міжнародного паспорту. Паспортний стіл не буде продовжувати тимчасову посвідку на проживання більше ніж до кінця терміну дії міжнародного паспорту.
5 Мая Университет посетил Чрезвычайный и Полномочный Посол Арабской Республики Египет в Украине Усама Тауфык Юсеф Бадр. После встречи с ...
РОЗПОРЯДЖЕННЯ 1. Студенти 1 – 6 курсів, які минулого року проживали в гуртожитку і бажають продовжити проживання, повинні в період з 25.08.2021 до ...
Інформація щодо відвідування занять на клінічних кафедрах Щоб відвідувати заняття у лікарнях, студенти повинні мати при собі паперовий ...