Важлива інформація міграційної служби
Шановні студенти!
Документи на продовження реєстрації повинні бути подані до паспортного відділу університету за 30 днів до закінчення реєстрації. В іншому випадку документи прийматись не будуть і студент поїде додому. Реєстрацію буде продовжено на термін навчання або термін дії паспорта.
У зв’язку зі змінами в роботі міграційної служби, термін дії тимчасової посвідки для студентів не може перевищувати терміну дії міжнародного паспорту. Паспортний стіл не буде продовжувати тимчасову посвідку на проживання більше ніж до кінця терміну дії міжнародного паспорту.
ШАНОВНІ СТУДЕНТИ! У зв’язку із введенням посилених карантинних обмежень з 08.01.2021 по 24.01.2021 (постанова КМУ від 09.12.2020 № 1236) та наказу ...
Розклад проведення іспитів з біології, хімії, англійської/ української мови для вступників на 1 курс 2021 – 2022 н.р. Серпень 27, 28, ...
11 мая текущего года в Университет приезжал культурный атташе Ирака для встречи с иракскими студентами. Во время встречи обсуждались различные темы, ...