Важлива інформація міграційної служби
Шановні студенти!
Документи на продовження реєстрації повинні бути подані до паспортного відділу університету за 30 днів до закінчення реєстрації. В іншому випадку документи прийматись не будуть і студент поїде додому. Реєстрацію буде продовжено на термін навчання або термін дії паспорта.
У зв’язку зі змінами в роботі міграційної служби, термін дії тимчасової посвідки для студентів не може перевищувати терміну дії міжнародного паспорту. Паспортний стіл не буде продовжувати тимчасову посвідку на проживання більше ніж до кінця терміну дії міжнародного паспорту.

18-19 апреля 2018 года в ВНМУ состоялась XV Международная конференция студентов и молодых ученых «Первый шаг в науку». Студент 2 курса медицинского ...

У зв’язку з посиленням протиепідемічних заходів, при перетині кордону Ви повинні надати Державній Прикордонній службі додаткові документи: ...

5 Мая Университет посетил Чрезвычайный и Полномочный Посол Арабской Республики Египет в Украине Усама Тауфык Юсеф Бадр. После встречи с ...